קניה ומכירת עסקים

  • מעוניין למכור עסק פעיל? לקנות עסק חדש?
  • רוצה לקבל ליווי סופר מקצועי?

  • מחפש גורם מקצועי שיסייע לך לבצע עסקה משתלמת במיוחד?

    קבוצת אינסייט מתמחה בתיווך עסקי ובכל הקשור למתן שירותי עסקים למכירה.

    נשמח לסייע לך למכור את העסק או לחילופין – לאתר הזדמנות עסקית ייחודית להשקעה.
    אנו מספקים לכל לקוח מעטפת של שירותים פיננסיים: תיווך העסקה, ניהול מו"מ, גיוס אשראי במידת הצורך, תמחור, עסקים למכירה, שירותי מכירת עסקים, בדיקת כדאיות ועוד.

מגוון הזדמנויות עסקיות!

תיווך עסקים וחברות סופר מקצועי

קבוצת אינסייט מתמחה בחיבורים עסקיים, מיזוגים והצעה של עסקים פעילים למכירה. בין אם מדובר במכירה מלאה של הפעילות ובין אם מדובר באיתור שותפים ומיזוג פעילויות בתחומי מסחר רבים – מפעלי ייצור, חברות סחר, עסקים בקמעונאות, חברות שירותים, עסקי מזון, היי- טק, מסחר בינלאומי, תעשייה קלה וכבדה ועוד.

הצוות שלנו מורכב מכלכלנים ותיקים ומנוסים המכירים לפרטי פרטים את המרכיבים העסקיים, המשפטיים והאנושיים הכרוכים בתהליכי מיזוגים ורכישות, מכירת עסקים פעילים או שותפות עסקית.

צור קשר עכשיו כדי להצטרף למאגר אנשי העסקים האיכותי ביותר בישראל! התחל כבר עכשיו במימוש החלומות העסקיים שלך, בין אם אתה מחפש לרכוש/ למכור עסק או זיכיון, יצירת פלטפורמת זכיינות, גיוס אשראי, איתור נדל"ן מסחרי, שותף או כל חלום עסקי אחר.

לבצע עסקה בתנאים אופטימליים

אם אתה מעוניין בשירות תיווך עסק למכירה כרוכש או אם אתה בעל עסק המעוניין למכור את העסק שלך בתנאים אופטימאליים, אנחנו יכולים לעשות זאת בעזרת הניסיון הרב שצברנו.
כחלק מהתהליך נגדיר יחד איתך את מטרותיך. נפעל במרץ על מנת להשיג עבורך את העסקה המשתלמת ביותר.
קבוצת אינסייט ישראל שולטת ברזי התיווך העסקי, מומחים באיתור מדויק של נכסים למכירה לצד רוכשים פוטנציאליים, ונוכל לספק לך חווית שירות מקצועת לכל אורך הדרך.

קנייה ומכירת עסקים

תיווך עסקים פעילים למכירה מומלץ לבצע באמצעות חברת תיווך עסקי אשר זהו תחום ההתמחות שלה.
גם אם יש לך ניסיון עסקי עשיר, אין שווה לערך הניסיון הנצבר עם השנים בעיסוק בתחום של תיווך עסקים. ככל שחברה מיומנת יותר במתן שירות של תיווך עסקים, כך תוכל החברה להעניק ערך רב יותר ללקוחותיה.
קבוצת אינסייט מלווה לקוחות בעסקאות תיווך עסקי עשרות שנים. הקבוצה בעלת סל מיומנויות רחב בתחום זה.

מאגר עסקים למכירה

העסקים שנמכרו לאחרונה

רשת ויוינו האיטלקית מתמחה במטבח פיוז'ן איטלקי קלאסי מודרני. הרשתומונה כיום 5 סניפים פעילים ברחבי הארץ ועוד כ 4 סניפים בתהליכי הקמה.
רשת ויוינו האיטלקית הינה רשת מוכרת ואהובה. הרשת זוכה להמלצות, תשבוחות וביקורות מעולים מלקוחותיה בארץ ובעולם!
מתחילת התהליך אנו מלווים את הזכיין בכול שלב ושלב, החל משלב בחינת כדאיות העסקה ועד לשלב חתימת הסכם הזיכיון ולאחריו מציאת הנכס.
אנו מאחלים לזכיין ולרשת המון הצלחה ופרנסה! 

תחום התמחות נוסף – תיווך נדל"ן מסחרי

תחום קנייה ומכירה של נדל"ן עסקי מסחרי הינו תחום מורכב בו נדרשת בקיאות והתמצאות רבה. נדל"ן עסקי הוא נדל"ן אשר שונה מנדל"ן המשמש לצרכי מגורים. נדל"ן מסוג זה נועד לשמש לצרכים עסקיים ונכללים במסגרת קטגוריה זו חנויות, מפעלים, משרדים, אולמות אירועים, מחסנים, וקרקעות המיועדות לצרכים עסקיים.

ידע ייחודי

על מנת לבצע עסקת נדל"ן עסקי משתלמת, דרוש ידע ייחודי בתחום תיווך עסקי. תחום מורכב זה דורש התמצאות בדיני מקרקעין, יכולת לבצע הערכת שווי נכונה ומהימנה, מדידת רמות התשואה להשקעה, שליטה בסעיפים השונים של חוזי מכר ושכירות, הכרת אלטרנטיבות שונות למימון ההשקעה ולגיוס האשראי, הכרת כלל הסוגיות בעולם תכנון ובנייה, יכולת ביצוע משא ומתן עם המוכר/ הקונה, הכרות עם סעיפי המיסוי השונים הנוגעים לנדל"ן מסחרי, וכדומה. קבוצת אינסייט מספקת מטריית שירותים רחבה הכוללת את כלל הנושאים הנדרשים לשם ביצוע עסקת תיווך עסקים משתלמת.

קנייה ומכירת עסקים  – השקעה משתלמת

עסקאות של נדל"ן מסחרי עסקי יכולות להניב תשואה גדולה מזו המתאפשרת בעסקאות נדל"ן פרטי. זאת כמובן אם מבצעים אותן בצורה נכונה.
תפקידו של המספק שירות תיווך עסקי הוא לספק לרוכש או המוכר את מקסימום הכלים בכדי שהעסקה תהיה משתלמת במיוחד.
אנו בקבוצת אינסייט פועלים לאיתור הזדמנויות עסקיות עבור המעוניינים ברכישה או מכירה של נכס עסקי, ועושים זאת בתהליך מהיר ופשוט עבור הלקוחות.
תיווך עסקים פעילים למכירה מסוג מכירה או רכישה, כשנעשה על ידי חברת תיווך עסק מיומנת, יכול לעשות הבדל גדול עבור הלקוח.

יש לך עסק למכירה? רוצה להשקיע בעסק חדש? צור קשר עכשיו

כל המידע לקונים ומוכרים

השאירו פרטים או
התקשרו 072-394-2462

ונתאם פגישת יעוץ
לא מחייבת ללא עלות

    מיזוגים ורכישות

    עסקים למכירה

    גיוס אשראי