מידע מקצועי

השאירו פרטים או
התקשרו 072-394-2462
ונתאם פגישת יעוץ לא מחייבת ללא עלות

    בתי קפה למכירה

    •    מעוניין לרכוש בית קפה מצליח? עסק עם מוניטין?
    •    מעדיף לעבוד בזכיינות או כעסק עצמאי?
    •    מחפש הזדמנויות עסקיות מדהימות בתחום בתי הקפה?

    קבוצת אינסייט מספקת ליווי עסקי סופר מקצועי לרכישת בתי קפה. באפשרותך לבחור במודל הזכיינות או לרכוש בית קפה עצמאי. דרכנו תוכל להחשף למאגר גדול של עסקים איכותיים למכירה. ניסיון רב שנים עומד לרשותך!

    רכישת בית קפה

    להיות בעליו הגאה של בית קפה יכול להיות עסק מאוד משתלם כלכלית. בהשוואה לעסקים אחרים, התשואה שיכול להניב בית קפה מצליח גבוהה במיוחד. רכישה של בתי קפה למכירה צריכה כמובן להיעשות לאחר בחינה קפדנית ומדויקת של העסק, הפוטנציאל הגלום בו, ההוצאות הכרוכות בהפעלתו, בחינת המיקום המתאים ביותר עבור הרוכש, איתור מקורות מימון לרכישה וכדומה. הקמה של בית קפה חדש אינה דבר פשוט, וחשוב להיעזר בגוף מקצועי אשר יוכל לספק לך מעטפת שירותים רחבה, להקל ולייעל את התהליך.

    צפה עכשיו במגוון בתי קפה למכירה

    בית קפה בזכיינות

    אפשרות נוספת, ויש שיאמרו עדיפה, לרכישה של בית קפה למכירה היא באמצעות מנגנון בתי קפה למכירה בזכיינות. כאשר רוכשים בית קפה בזכיינות, ניתן ליהנות מכך שמדובר על עסק פעיל, אשר יש לו כבר קהל לקוחות, מוניטין, והוא הוכח עצמו ביכולתו להשיא תשואה נקובה. לצד היתרונות שבמודל בתי קפה למכירה זה, קיימים כמובן גם התחייבויות.

    כאשר עסק מנוהל בשיטת זיכיון, מתחייב הזכיין לרשת הן במישור המשפטי והן במישור הפיננסי. לרוב בתי קפה מוצעים למכירה בזיכיון רק עבור לקוחות בעלי ניסיון בניהול בית קפה, והאחרונים מתחייבים על הפעלת בית הקפה בתנאים הנקובים בהסכם, ותוך תשלום דמי זכיינות חודשיים.

    ליווי מקצועי בתהליך

    אם אתה מעוניין בעסקת בתי קפה למכירה מצד הרוכש או מצד המוכר, חשוב שתהיה מלווה על ידי גוף מקצועי בכל שלבי התהליך. בין אם תחליט לרכוש בית קפה באופן פרטי ובין אם לרכוש בית קפה במודל זכיינות, נוכל לבחון עבורך את ההזדמנויות העסקיות המשתלמות ביותר. השירותים אנו בקבוצת אינסייט מציעים לרוכשים ולמוכרים הינם רחבים וכוללים איתור של הזדמנויות עסקיות, ביצוע הערכות שווי כלכליות, ייעוץ משפטי, ניהול מו"מ אפקטיבי, וליווי מלא עד לחתימת חוזה המכר.

    להגדיל את הסיכוי להצלחה עסקית

    בישראל עסקים רבים קמים ונופלים, זאת לאור חוסר מעורבות של גוף מקצועי המלווה אותם. גם בקטגוריית בתי קפה למכירה, יש לא מעט אנשים אשר השקיעו מירב כספם והקימו בית קפה, והאחרון לא צלח, ותוך זמן קצר העסק פשוט נסגר, והשאיר בעליו עם תחושת כישלון והפסד כספי גדול.

    על מנת לצמצם את הסיכון הקיים בהקמה של בית קפה, ובכדי להגדיל את הסיכויים לכך שעסק זה יניב תועלת כלכלית ורווח גבוהה, מומלץ לבצע תהליך זה בסיוע של חברה המתמחה בתחום. אנו בקבוצת אינסייט בעלי ניסיון מרב ומוכח בליווי אנשי עסקים המעוניינים להיכנס לעולם בתי הקפה למכירה.

    קבוצת insight  מתמחה בתיווך עסקי, פיתוח רשתי וגיוס אשראי.
    במאגרנו עשרות הזדמנויות עסקיות, עסקים למכירה וזכיינות בתחומי פעילות מגוונים לצד מאגר רוכשים איכותיים.

    גיוס אשראי

    עסקים למכירה

    הנהלת חשבונות