מצגת משקיעים

90% מהחומרים שהיזמים שולחים למשקיעים או לאקסלרטורים הם חומרים שאינם טובים להמשך תהליך.
זו בעיה גדולה, שמונעת מיזמים מוצלחים ומוכשרים לייצר את הרושם הנכון אל מול המשקיעים ובכך מונעים מעצמם להשיג פגישה, ו/או לקבל השקעה. כיום, אנו מזהים שתי בעיות עיקריות של סטארט-אפים בפנייה למשקיעים:

התייחסות לא מקצועית למשקיע, זה אומר שאם המידע שאתם שולחים לא מתקבל ב”פורמט” המתאים, משדר חוסר השקעה או זלזול, מכיל שגיאות כתיב, וכיוצ”ב – סיכוי סביר שהמשקיע לא הסתכל עליכם בעין יפה ולא יטרח לקחת אתכם ברצינות ובכך תאבדו את הסיכוי להגיע לפגישה, ללא קשר למהות המיזם שלכם.

כל קרן/ משקיע/ אקסלרטור או חממה “פוגשים” בממוצע מאות סטארטפים במהלך שנת עבודה אחת ורק בודדים מתקבלים או מקבלים השקעה. הסיבה לכך היא לאו דווקא אינה רק רעיון מעולה, חזון מרגש, צוות מדהים או תוכנית עסקית מפוצצת אלא גם בחירת המסרים, פורמט והידע הנכונים המפרטים כיצד לגשת למשקיעים.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבנות מצגת נכונה בהתייחסות ל 3 אלמנטים עליהם יש לתת את הדגש באופן בניית המצגת למשקיעים:

1. פורמט ותוכן – ישנם מספר שקפים העוסקים בנושאים מסוימים שחייבים להופיע בכל מצגת שאתם בונים.
2. מסרים –
 עליכם להקפיד על מסרים קצרים,מדויקים וקוהרנטיים במצגות שלכם.
3. עיצוב – משקיעים הם בני-אדם ומצגת שנראית טוב, מייצרת (בדרך-כלל) רושם טוב יותר.

בנוסף נבנה גם  עבורכם  תקציר מנהלים המשמש כטיזר למצגת המשקיעים הגדולה.

סגירת תפריט