"אין סודות בהצלחה.
זאת התוצאה של הכנה, עבודה קשה ולמידה מטעויות."
ואנחנו כאן כדי לעזור









הגדרות MVP

עולם הסטארט אפים מתפתח באופן מהיר וכיום הוא מהווה חלק ומרכיב מרכזי וחשוב במגוון תחומי החיים משפיעים על כולנו באופן ישיר ויומיומי. עולם המיזמים הינו ייחודי וכולל שפה משלו שאחד המאפיינים שלה הינו העובדה כי המושג "מוצר סופי" כמעט ולא קיים. מוצרי ושירותי סטארט אפ נתונים לשינויים כל העת וזאת בהתאמה איכותית ויעילה לתנאי וצרכי השוק והלקוחות. מוצרי סטארט אפ עוברים אופטימיזציה והוספת יישומים על מנת לספק חוויית משתמש נוחה, יעילה ואיכותית.

מהן הגדרות ?MVP

הגדרות MVP מתייחסות לגרסה המינימלית של המוצר וכזו שתספק ערך עיקרי מיטבי ללקוח. הגדרות MVP מאפשרות קבלת חוות דעת ופידבקים מלקוחות ראשוניים המייעצים ומציעים שיפורים וזאת עוד בטרם המוצר יצא לשוק. חוויית המשתמש מהווה מרכיב מרכזי במוצרי מיזמים רבים ולכן ניתן דגש רב לשימוש ידידותי, יעיל ונוח בממשק. עוד בטרם החברה יוצאת לשוק, עליה לתכנן פיילוט מול לקוחות נבחרים וזאת במטרה להפיק לקחים לשיפור המוצר.

החשיבות והיתרונות של הגדרות MVP

הגדרות MVP הינן כלי המציע מגוון יתרונות לחברה:

  • התמקדות ומיקוד הפיתוח בדגש על ליבת המוצר וזאת ללא "הסחות דעת" מכיוונים אחרים חשובים פחות.
  • אפשרות ליציאה מהירה לשוק, תוך הקטנת סיכונים הנוגעים לכניסת מתחרים אשר יזכו ביתרון של בכורה בשוק.
  • קבלת חוות דעת ופידבקים לגבי המוצר מלקוח ראשוני ואפשרות לשפר את המוצר עוד בטרם הוא יוצא לשוק או שהושקעו בו עלויות פיתוח גבוהות.

הבנת הצורך האמיתי של הלקוח

הגדרות MVP משתנות בין מוצרים ותעשיות שונות. כעיקרון ההגדרות נועדו להבנת הצורך האמיתי של הלקוח או הצרכן ומהם הפתרונות הקיימים בשוק כיום לאותו הצורך. הגדרות MVP נכונות יבטיחו כי המוצר שלכם יספק מענה יעיל ואיכותי לצורכי הלקוחות ובכך יאפשרו כניסה וצמיחה מהירה בשוק הרלוונטי.